Koks yra Jūsų patirties lygis?
Kaip sukurti vertę naudojantis CRM sistema
Jeigu žinote, kas yra CRM ir kaip tokia sistema gali padėti Jūsų verslą perkelti į aukštesnį lygį, manome, kad Jums bus įdomu sužinoti, ką gali pasiūlyti Teamgate. Žinoma, esame pasiruošę padėti sutaupyti laiko ir energijos, tačiau taip pat norime padėti sukurti papildomą vertę Jūsų verslui. Padedami Teamgate galite tobulinti procesus ir skatinti pardavimų augimą:
- Automatizuokite šaltų kontaktų surinkimo procesą ir pamirškite apie rankinį duomenų suvedimą! Kadangi Teamgate galima susieti su „WordPress“, „Zapier“ platformomis ar galinga API sąsaja, savo internetinę svetainę lengvai paversite puikiu pardavimų įrankiu.
- Sukurkite asmeninį ryšį su kontaktais. Teamgate leidžia išsaugoti bendravimo istoriją, prie kontaktų prisegti papildomus dokumentus, o taip pat, naudojantis kalendoriumi, planuoti tolimesnius veiksmus. Jūsų komunikacija su potencialiais ir esamais klientais taps asmeniškesnė ir aktualesnė.
- Sužinokite, kuie šaltieji kontaktai turi didžiausią vertę Jums – nurodykite kriterijus, o Teamgate pasirūpins automatiniu šaltų kontaktų prioritizavimu.
- Patogiai sekite kiekvieną pardavimų proceso etapą. Teamgate suteikia galimybę naudotis keliais pardavimų piltuvėliais vienu metu, todėl galite sėkmingai valdyti skirtingus pardavimų procesus ir juos analizuoti.
- Analizuokite savo verslo duomenis, kad paspartintumėte ir patobulintumėte pardavimus. Teamgate Insights – analizės įrankis, pakeisiantis sudėtingus skaičiavimus „Excel“ darbaknygėse. Naudodamiesi ataskaitų šablonais galėsite sekti pardavimų ir rinkodaros rezultatus, komandos darbą ir pardavimų veiklą.
- Pritaikykite CRM savo verslui vos tik pradėję naudotis sistema. Teamgate sudaro galimybę pridėti papildomus laukelius, kad galėtumėte surinkti kuo daugiau naudingos informacijos apie savo kontaktus.
Problemas paverskite verslo tikslais
CRM sistema didesnę pridėtinę vertę verslui sukurs tik tuo atveju, jeigu būsite pasiruošę išnaudoti visą sistemos potencialą. Taigi, prieš išsirinkdami CRM įrankį, skirkite šiek tiek laiko nustatyti, su kokiomis verslo problemomis šiuo metu susiduriate, ir kaip CRM galėtų padėti jas išspręsti. Sudarykite sąrašą, panašų į šį:
Surenkama per mažai šaltų kontaktų Automatizuoti ir paspartinti šaltų kontaktų surinkimą | Per mažai šaltų kontaktų konversijų Gebėti nustatyti šaltų kontaktų vertę ir dirbti su svarbiausiais kontaktais |
Per ilgas pardavimų procesas Sekti pardavimų galimybių judėjimą | Sunku matyti progresą Nustatyti asmeninius ir komandos tikslus |
Sunku nustatyti silpnąsias grandis Nuolat analizuoti našumo duomenis | Ne visiems prieinama ta pati informacija Dalintis informacija ir sekti progresą |
Susipažinkite su Teamgate paruošta papildoma medžiaga, kuri padės lengviau apsispręsti, kurią CRM sistemą išsirinkti:
- Teamgate funkcionalumo apžvalga
- Išsamūs vartotojo gidai
- Integracijos su kitomis sistemomis
- CRM įtaka smulkiojo verslo darbuotojų produktyvumui
- Patarimai, atskleidžiantys į ką privaloma atkreipti dėmesį renkantis CRM sistemą
- Šaltųjų kontaktų vertės nustatymo geriausios praktikos
- Daugiau įrašų – Teamgate tinklaraštyje. Čia rasite naujienas apie Teamgate CRM ir pardavimų industriją, gerąsias praktikas, profesionalų komentarus, įrankių apžvalgas ir dar daugiau.
Norite pristatymo?
Sveiki, esu Mindaugas. Suprantu, jog renkantis tinkamiausią sprendimą Jūsų verslui, iškyla nemažai klausimų. Esu tam, kad padėčiau į juos atsakyti. Užpildykite šią formą ir artimiausiu metu su Jumis susisieksiu.